01/01/2019

Vacature: Support medewerker

Ben jij communicatief vaardig, een snelle werker, klantgericht en op zoek naar een hecht team bij een snelgroeiend, innoverend bedrijf waar je een bijdrage kan leveren aan het veiliger maken van de maatschappij?

Word full-time Support Medewerker bij Online Betaalplatform!


Wie zijn wij?
Online Betaalplatform is in 2012 opgericht en gevestigd in Delft. Wij zijn een ‘klein’ bedrijf bestaande uit een groep hechte collega’s. In de afgelopen 5 jaar heeft Online Betaalplatform bewezen een grote speler te zijn in de online betaalwereld. Naast grote klanten als de ANWB, PayPal, universiteiten en Mempay kunnen wij ook Marktplaats tot ons klantenbestand rekenen. Sterker nog we weten bijna zeker dat jij ook al eens met Online Betaalplatform te maken hebt gehad! 

Online Betaalplatform maakt namelijk betaalprocessen op platformen mogelijk; niet alleen van business tot business (B2B), maar ook business tot consument (B2C) en als eerste en vooralsnog ook enige in Nederland van consument tot consument (C2C)! Online Betaalplatform streeft ernaar om de wereld van het online betalen makkelijker en veiliger te maken op een plek waar wij in geloven: platformen. 


Wie zoeken wij?
Wij zoeken een ambitieuze full-time support medewerker die dagelijkse 100 tot 150 supporttickets of –telefoontjes kan afhandelen. Deze supporttickets kunnen bijvoorbeeld ontstaan uit transacties die via een marktplaats worden gedaan. Dit doe je deels zelfstandig maar wij verwachten ook dat je waar nodig de samenwerking zoekt met je technische collega’s, bijvoorbeeld om door jouw geconstateerde trends te bespreken. Om dit goed te kunnen doen vinden wij het een pre wanneer je affiniteit hebt met de (online) betaalwereld.

Als support medewerker ben je zeer klantvriendelijk en communicatief vaardig. Naast een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift is het vanwege ons internationale karakter een pre als je de Engelse taal beheerst. Omdat we een relatief ‘klein’ hecht bedrijf zijn verwachten wij dat je waar nodig collega’s helpt en ondersteunt en een echte teamplayer bent. Daarnaast hopen we dat je ambitieus bent, zodat je wellicht in de toekomst teamleider van het supportteam kunt worden.

Wij zoeken iemand met minimaal HBO werk- en denkniveau.


Wat bieden wij?
Als je bij Online Betaalplatform komt werken dan garanderen wij dat je terecht komt in een heel gezellig en hecht team waarin we niet schromen elkaar te bekritiseren maar ook zeker niet schromen elkaar complimenten te geven. Successen worden gevierd en van fouten wordt geleerd. Je mag mee gaan werken aan een dienst en product die veilige online betalingen faciliteert tussen consumenten en bedrijven op grote en (inter)nationale platformen. 

Omdat het een innovatief bedrijf is zijn we zeker ook benieuwd naar jouw ideeën en creatieve toepassingen. Als je de ambitie hebt om te groeien dan kan dat bij ons, zowel horizontaal (specialiseren) als verticaal (coördineren), maar zoek je puur een leuke bijbaan voor bijvoorbeeld naast je studie dan is dit ook mogelijk.

Naast een marktconform salaris bieden wij je direct een vast contract aan (met 2 maanden proeftijd), reiskostenvergoeding, dagelijkse lunch (ook de tijd van de lunch nemen wij voor onze rekening), gezellige borrels, winstuitkering en leuke uitjes. Onze support werktijden zijn van 9-17 uur. 

Tevens bieden wij doorgroeimogelijkheden.


Enthousiast?
Ben je enthousiast geworden en denk je dat de functie van support medewerker je op je lijf is geschreven? Dan willen wij je graag beter leren kennen! Stuur je motivatie en cv naar Danielle Ruijs via danielle@onlinebetaalplatform.nl

Ben je toch opzoek naar iets anders? Bekijk dan eens onze andere vacatures op www.onlinebetaalplatform.nl

Acquisitie, in welke vorm dan ook, wordt niet op prijs gesteld.


Online Betaalplatform